Hopp til hovedinnhold (trykk enter)
Arkivplan.no

Kommunale boliger

Arkivserie: Kommunale boliger
Daglig ansvar: Boligtjenesten
Arkiv: Objektarkiv F-O
Journalførende enhet: Boligtjenesten
Innhold: Søknad, vedtak, korrespondanse, tildelingsbrev, leiekontrakt, div. oppfølging av leieforhold (klage fra naboer, husleierestanser, kontakt med NAV etc.), fakturaer, div. oversikter og rapporter.
Tilgang for:
Ordning: Navn, fødselsdato
Periode:
Oppbevaringsmedium: Papir
Fysisk plassering: Hos Boligkontoret
Overføring: Til bortsettingsarkiv, deretter til depot
Kassasjon Nei
Antall år til kassasjon Når administrativ verdi er utløpt
Type: Original
Kassasjonshjemmel: Riksarkivarens forskrift §7-30: søknad og vedtak bevares. Dokumentasjon om boligforhold ellers kan kasseres.
Merknader: Det er satt i gang et løp for å gjøre prosesser fullelektroniske. Søknad og vedtak skal journalføres i Public 360. Boligoppfølging lagres i Plania/Famak eller i et eget system.
Produsert i elektronisk system: Plania
Public 360
Godkjent av:
Dato: 19.08.2018

Infosikkerhet