Kommunale boliger
Arkivserie: |
Kommunale boliger |
Daglig ansvar: |
Boligtjenesten |
Arkiv: |
Objektarkiv F-O |
Journalførende enhet: |
Boligtjenesten |
Innhold: |
Søknad, vedtak, korrespondanse, tildelingsbrev, leiekontrakt, div. oppfølging av leieforhold (klage fra naboer, husleierestanser, kontakt med NAV etc.), fakturaer, div. oversikter og rapporter. |
Tilgang for: |
|
Ordning: |
Navn, fødselsdato |
Periode: |
|
Oppbevaringsmedium: |
Papir
|
Fysisk plassering: |
Hos Boligkontoret |
Overføring: |
Til bortsettingsarkiv, deretter til depot |
Kassasjon |
Nei
|
Antall år til kassasjon |
Når administrativ verdi er utløpt |
Type: |
Original
|
Kassasjonshjemmel: |
Riksarkivarens forskrift §7-30: søknad og vedtak bevares. Dokumentasjon om boligforhold ellers kan kasseres. |
Merknader: |
Det er satt i gang et løp for å gjøre prosesser fullelektroniske. Søknad og vedtak skal journalføres i Public 360. Boligoppfølging lagres i Plania/Famak eller i et eget system. |
Produsert i elektronisk system: |
Plania Public 360
|
Godkjent av: |
|
Dato: |
19.08.2018 |
Infosikkerhet
|